Visa R 50 

http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/440988VISA_R_01.jpglink
http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/662170VISA_R_02.jpglink
http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/158337VISA_R_03.jpglink
http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/154437VISA_R_04.jpglink
http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/234390VISA_R_05.jpglink
http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/779092VISA_R_06.jpglink
http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/775851VISA_R_07.jpglink
http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/392291VISA_R_08.jpglink
http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/477325VISA_R_09.jpglink
http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/208435VISA_R_10.jpglink
http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/770687VISA_R_11.jpglink
http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/701913VISA_R_12.jpglink
http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/389736VISA_R_14.jpglink
http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/939355VISA_R_15.jpglink
http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/755444VISA_R_16.jpglink

Visa R 50 

Visa R 50 

Visa R 50 

 Visa R 50

Visa R 50 

Visa R 50 

Prednji far 

Instrument tabla 

Visa R 50 

Visa R 50 

Visa R 50 

Visa R 50 

Visa R 50 

Zadnji far 

Zadnje vešanje 

Visa R 50 Visa R 50 Visa R 50 Visa R 50 Visa R 50 Visa R 50 Prednji far Instrument tabla Visa R 50 Visa R 50 Visa R 50 Visa R 50 Visa R 50 Zadnji far Zadnje vešanje
Kymco Visa R 50 specifikacije:
Dimenzije (mm) 1955 - 680 - 1090
Visina sedišta (mm) 777
Masa vozila (kg) 94
Tip 4 takta OHC
Radna zapremina (cc)   49.0
Sistem hlađenja Vazdušno
Max. snaga (kw/rpm)  1.2/5500
Max. obrt (Nm/rpm) 2.5/4000
Sistem paljenja Anlaser/Kick
Kap. rezervoara (L) 4.0
Tip prenosa poluautomatski menjač
Gume (PR/ZA) Tubeless/Tubeless
Dimenzija (PR/ZA) 2.5-17 / 2.75-17
Tip felni Žbice
Tip kočnica Disk/Doboš
NAPOMENA:

Fotografije su informativnog karaktera, VisaR od 50cc se isporučuje uz felne sa žbicama

Cena: 1.460, - EUR
 Cena za gotovinsko plaćanje: 1.390, - EUR

VISA R 50

Jednostavnog dizajna, lake konstrukcije i sa udobnim položajem za vozača, Kymco Visa R je praktičan motor koji savršeno zadovoljava sve potrebe i zahteve gradske vožnje. Kymco Visa R je težak samo 95 kg i pokreće ga 4-taktni agregat sa jednim cilindrom radne zapremine 49 ccm, hlađen vazduhom. Opremljen je specifičnim 4-stepenim, poluautomatskim prenosom, koji je još 60’ godina ugrađivala Honda u svoj čuveni model CUB. Obzirom da je tada, KYMCO već bio OEM proizvođač za Hondu, jasno je da je ova tehnologija do danas razvijena do vrhunca. Motor ima relativno mali rezervoar, kapaciteta 4 litra, ali obzirom na veoma malu potrošnju, koja ne prelazi 2 lit pri 100 pređenih km, omogućava sasvim zadovoljavajuću autonomiju. Što se tiče točkova, Kymco Visa R je opremljen sa 17“ felnama sa žbicama, koje na sebi imaju 2.5-17 napred i 2.75-17 pozadi tubeles gume. Brzinu motora kontrolišu kočnice, i to napred 220 mm disk kočnica i pozadi 110 mm doboš kočnica. Kako bi nastavio porodični stil KYMCO “ Active “ serije, potpuno nova Visa R 50 sportskog stila koji istovremeno integriše sportski imidž sa lakom upravljivošću u vožnji, savršeno se snalazi u gradskim gužvama gradskih centara. Elegantni štištnik za noge kreira trouglastu zonu predvidjenu da se noge udobno smeste. Kombinacija oblih i oštrih uglova sa prednje strane vozila, daju celom mopedu sportski i agresivni izgled. Sa prednjim žmigavcima izgleda dijamanata u kombinaciji sa agresivnim prednjim farom, tanka linija mopeda daje ovom vozilu moderan izgled za moderno vreme.

 

Poslednje ažurirano ponedeljak, 14 januar 2019 20:17
 

Komentari  

Postavljeno: 2012-10-28 15:03 Postavio:Bane +5
Poštovani, da li je za kretanje motocikla iz mesta potrebno koristiti kvačilo (kao nekada kod APN4 ) ili je ono automatsko? Hvala unapred.Pozdrav!
Postavljeno: 2011-07-23 17:55 Postavio:Cvija +4
Manjač je manualni-poluautomatski, biraš brzine ali bez kvačila.Probao sam Orionov model identičan Kymco visa-i,i generalno sam zadovoljan,lepo radi,brzine se menjaju tečno i makano....kod 4T 50ccm je po meni bitan menjač,kakav-takav,s tim što od Kymca očekujem bar malo više snage i bolji kvalitet.Ovo je u principu Hondino rešenje staro 30-tak godina i pokazalo se kao postojano,jer se ovaj tip mopeda vozi pretežno u Azijsko-Pacifičkoj regiji,gde on često služi kao TAXI.
Postavljeno: 2011-05-16 08:51 Postavio:Šone -53
Koliko sam mogao da skapiram sa slika, ovaj skuter ima klasičan menjač, a u specifikacijama piše CVT. Ako ima klasičan menjač, molio bih da napišete koliko brzina ima ?
developed by denode.com