Skuteri 50 ccm 

http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/182342VISA_R_04.jpg

Visa R 50

Pogledajte specifikacije i galeriju slika za Visa R 50.

Cena: 1.460, - EUR
 Cena za gotovinsko plaćanje: 1.390, - EUR

VISA R 50

Jednostavnog dizajna, lake konstrukcije i sa udobnim položajem za vozača, Kymco Visa R je praktičan motor koji savršeno zadovoljava sve potrebe i zahteve gradske vožnje. Kymco Visa R je težak samo 95 kg i pokreće ga 4-taktni agregat sa jednim cilindrom radne zapremine 49 ccm, hlađen vazduhom. Opremljen je specifičnim 4-stepenim, poluautomatskim prenosom, koji je još 60’ godina ugrađivala Honda u svoj čuveni model CUB. Obzirom da je tada, KYMCO već bio OEM proizvođač za Hondu, jasno je da je ova tehnologija do danas razvijena do vrhunca. Motor ima relativno mali rezervoar, kapaciteta 4 litra, ali obzirom na veoma malu potrošnju, koja ne prelazi 2 lit pri 100 pređenih km, omogućava sasvim zadovoljavajuću autonomiju. Što se tiče točkova, Kymco Visa R je opremljen sa 17“ felnama sa žbicama, koje na sebi imaju 2.5-17 napred i 2.75-17 pozadi tubeles gume. Brzinu motora kontrolišu kočnice, i to napred 220 mm disk kočnica i pozadi 110 mm doboš kočnica. Kako bi nastavio porodični stil KYMCO “ Active “ serije, potpuno nova Visa R 50 sportskog stila koji istovremeno integriše sportski imidž sa lakom upravljivošću u vožnji, savršeno se snalazi u gradskim gužvama gradskih centara. Elegantni štištnik za noge kreira trouglastu zonu predvidjenu da se noge udobno smeste. Kombinacija oblih i oštrih uglova sa prednje strane vozila, daju celom mopedu sportski i agresivni izgled. Sa prednjim žmigavcima izgleda dijamanata u kombinaciji sa agresivnim prednjim farom, tanka linija mopeda daje ovom vozilu moderan izgled za moderno vreme.

 

Poslednje ažurirano ponedeljak, 14 januar 2019 20:17
 

Komentari  

Postavljeno: 2012-10-28 15:03 Postavio:Bane +5
Poštovani, da li je za kretanje motocikla iz mesta potrebno koristiti kvačilo (kao nekada kod APN4 ) ili je ono automatsko? Hvala unapred.Pozdrav!
Postavljeno: 2011-07-23 17:55 Postavio:Cvija +4
Manjač je manualni-poluautomatski, biraš brzine ali bez kvačila.Probao sam Orionov model identičan Kymco visa-i,i generalno sam zadovoljan,lepo radi,brzine se menjaju tečno i makano....kod 4T 50ccm je po meni bitan menjač,kakav-takav,s tim što od Kymca očekujem bar malo više snage i bolji kvalitet.Ovo je u principu Hondino rešenje staro 30-tak godina i pokazalo se kao postojano,jer se ovaj tip mopeda vozi pretežno u Azijsko-Pacifičkoj regiji,gde on često služi kao TAXI.
Postavljeno: 2011-05-16 08:51 Postavio:Šone -53
Koliko sam mogao da skapiram sa slika, ovaj skuter ima klasičan menjač, a u specifikacijama piše CVT. Ako ima klasičan menjač, molio bih da napišete koliko brzina ima ?
Pogledajte detalje

http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/45652101.jpg

Agility 50 4T

Pogledajte specifikacije i galeriju slika za Agility 50 4T.

Cena: 1.499,- EUR
 Cena za gotovinsko plaćanje: 1.440,- EUR

AGILITY 50

Kada se pojavio 2005. godine, za Kymco Agility je mnogima prvi utisak bio kako je nezanimljiv, spor, suviše jednostavan. Kada su posle par godina vozači upitani za mišljenje o njihovom skuteru, uglavnom bi izgovorili, VAU – Kymco Agility je najbolji skuter ikada napravljen, prešli smo nekoliko desetina hiljada km, godinama menjali samo ulje, filter, svećicu ... bez BILO KAKVIH problema, veoma lak i jednostavan za vožnju.

Da, to je KYMCO Agility 50 - veoma kvalitetno izrađen skuter, u klasi jednostavnijih mopeda, koji do danas praktično nije dobio konkurenta u svojoj klasi.  Sa elegantnim, tihim 4-taktnim agregatom, zapremine 49 ccm, prednjom disk kočnicom, veoma udobnim specifičnim sedištem (iz dva dela) i kratkim međuosovinskim rastojanjem, Agility 50 je proizveden da zadovolji svačiji vozački ukus. Mala potrošnja koja ne prelazi 2 – 2,5 lit na 100 km gradske vožnje, uz veoma niske troškove održavanje, opredelilo je mnoge profesionalce da Agility 50 bude njihovo prevozno sredstvo za kurirske poslove, poslove dostave hrane i sl. Interesantno rešeno sedište, koje omogućava da se sedište suvozača, jednostavnim podizanjem pretvara u naslon za vozača. Agility 50 je kompaktan, okretan gradski skuter sa dosta prostora ispod sedišta, sa ravnom platformom na koju se može smestiti još tereta, predstavlja odličan dodatak bilo čijoj garaži.

Poslednje ažurirano ponedeljak, 14 januar 2019 20:11
  Pogledajte detalje

http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/343633agillity_carry_gr_01.jpg

Agility Carry 50 4T

Pogledajte specifikacije i galeriju slika za Agility Carry 50 4T.

Cena: 1.790, - EUR
 Cena za gotovinsko plaćanje: 1.690, - EUR

AGILITY CARRY

KYMCO Agility Carry je savršen skuter za isporuku, svima kojima je potrebno efikasno, pristupačno i raznovrsno transportno rešenje. Izgrađen za dostavu Agility Carry je opremljen sa dva transportna stalka, napred i pozadi, koji se mogu pohvaliti superiornim kapacitetom od 30kg na zadnjem delu i 15kg na prednjoj strani. Opciona kutija od 85 lit je dostupna za zadnji nosač, dok se uz skuter isporučuju dve prednje torbe. Skladištenje ispod sedišta je zgodan dodatak nad konkurencijom, pružajući dodatne mogućnosti za skladištenje. Pokreće ga provereni, sada već čuveni KYMCO 4-taktni jednocilindrični agregat od 50 ccm,  sa kontinuiranim varijabilnim prenosom koji je ekonomičan za rad uz niske troškove servisa. Agility Carry ima impresivnu mešavinu savremeno razvijenog vozila u kombinaciji sa praktičnim transportnim rešenjima, daleko superiornijim od bilo kog rivalskog skutera. Postoji mogućnost dodatnog poručivanja vetrobrana (BIONDI, made in Italy), termo-prekrivača i zaštitnog odela za vašeg vozača.

Poslednje ažurirano ponedeljak, 14 januar 2019 21:17
  Pogledajte detalje

http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/975363super8_50_2t.jpg

Super 8 50 2T

Pogledajte specifikacije i galeriju slika za Super 8 50 2T.

Cena:

1.990,- EUR

AKCIJA: 1.840,- EUR
Poslednje ažurirano sreda, 08 februar 2017 11:45
 

Komentari  

Postavljeno: 2012-06-22 11:34 Postavio:gabriell123 +1
super 8 50 2T su super ja sam sa svojim bio i na zemlji i na zidu i jos mu se nista nije pokvarilo a presao je 6500km
Postavljeno: 2011-08-16 10:23 Postavio:Nikola Super 8 0
Kupio sam juce kymco super 8 i treba da mi stigne za koji dan nego imam pitanje da li je ovaj kymco na ciscenju lagera 2011. godiste ? Hvala :)
Postavljeno: 2011-06-04 13:29 Postavio:Dzontra Wolta +4
Kupio sam super 8 50cc 2T 2009 i vozio ga po BG-u oko godinu ipo (od 0 do oko 5000 km), pa presao na 125cc.
Mene je super sluzio, bez kvarova. Super prednja kocnica, odlicni farovi, dovoljno mesta za dvoje i posebne nozice za suvozaca, veliki tockovi, pali "na pola kjuca" svaki put. Potrosnja u umerenoj voznji 3-3,5 , sa dvoje i ako ga forsiras trosi i do 5.
Lose fabricke gume,vrlo lako proklizaju na vlaznom i na boji od pesackog, stim sto nisam padao. Prednja je pocela malo da cvili pri kocenju posle oko 1500km, nista strasno. Trne guza posle 40ak min voznje. Do skidanja blokade nece preko 45-50 km/h (smaranje), posle ide do 80 na pravcu kad sam sam. Prilicno lako ubrzava do 60-70. Pokazivac goriva laze, pokazuje da je skroz prazan i sa skoro 1L goriva u rezervoaru(od 6 koliko staje), i lampica za 2t ulje se palila ranije, ali ni jedno ni drugo nije neka mana (bolje nego da se pale prekasno). Ko ne moze da priusti apriliju, piaggio i slicno - PREPORUCUJEM super 8 Pozdrav
Postavljeno: 2010-12-05 18:54 Postavio:Dejan +2
Lep ali skup!!!!!
Postavljeno: 2010-09-17 11:39 Postavio:zoran +3
Za onog ko kaze da je KYMCO kineska marka, neka malo poseti sajt www.kymco.com
I jos nesto. Od kineskih brandova prisutnih kod nas, samo je KEEWAY bas proizvodjac. PEDA se naprimer pravi u razlicitim fabrikama (koliko znam jedna je YAMASAKI), SPRINT dolazi iz 5-6 razlicitih fabrika.
Nemojte zato mesati SYM i KYMCO sa kineskim motorima. Ovo su ogromne fabrike, INSTITUCIJE u svetu skutera. Koliko znam KYMCO radi agregate i za BMW, Kawasaki, Artic Cat, Malaguti itd...
Postavljeno: 2010-09-14 19:05 Postavio:Vujadin -3
ja misli da je kymco kineska markaCitat:
Svala vam na ovim savetima i ja sam mislio da kupim kymco Agility sport 50 4T
Postavljeno: 2010-08-22 09:47 Postavio:xxxxxxx 0
Pa onda ja sam mislio da kupim kymco ali neznam neverujem kad sam owo procitao ali ko proizvdi marku kymco znate li!!!!
Postavljeno: 2010-07-03 19:49 Postavio:mirko šerbula -1
otišle radilica i karike kad zamene videćemo šta se dešava!
Postavljeno: 2010-07-02 20:55 Postavio:Goran P +1
Verujem da si razočaran, verovatno bi se svako od nas tako osećao. Ali morao sam ti napisati da sam upravo imao Aerox koji je više bio kod majstora nego na putu. Nikad više.
Vozio sam Super 9 dve godine i nikad ništa, kao metak. Koliko znam, isti je motor i kod Super 8. Pratio sam malo strane forume jer planiram uzeti 125ccm, dilema je jedino Grand Dink 125 ili Downtown. Razlika u ceni je ozbilja, i zato će verovatno biti Grand Dink.
Postavljeno: 2010-07-02 20:31 Postavio:mirko šerbula -6
I još nešto yamaha aerox sve su iste, gilera runner sve su iste tu nema "koji maler"........ sve su dobre, rade ko sat jooooj koji sam glupan ispao..... :(
Pogledajte detalje

http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/51908405.jpg

Aglity 16+ 50 2T

Pogledajte specifikacije i galeriju slika za Aglity 16+ 50 2T.

Cena: 2.099, - EUR
 Cena za gotovinsko plaćanje: 1.990, - EUR
Poslednje ažurirano ponedeljak, 17 decembar 2018 10:20
  Pogledajte detalje

Skuteri 125 ccm 

http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/403732182342VISA_R_04.jpg

Visa R 110

Pogledajte specifikacije i galeriju slika za Visu R 110.

Cena: 1.530, - EUR
Cena za gotovinsko plaćanje: 1.450, - EUR

VISA R 110

Jednostavnog dizajna, lake konstrukcije i sa udobnim položajem za vozača, Kymco Visa R je praktičan motor koji savršeno zadovoljava sve potrebe i zahteve gradske vožnje. Kymco Visa R je težak samo 95 kg i pokreće ga 4-taktni agregat sa jednim cilindrom radne zapremine 107 ccm, hlađen vazduhom, koji proizvodi maksimalnu snagu od  4.8 kW pri 7000 rpm i maksimalni obrt od 7.44 Nm na 4000 rpm. Opremljen je specifičnim 4-stepenim, poluautomatskim prenosom, koji je još 60’ godina ugrađivala Honda u svoj čuveni model CUB. Obzirom da je tada, KYMCO već bio OEM proizvođač za Hondu, jasno je da je ova tehnologija do danas razvijena do vrhunca. Motor ima relativno mali rezervoar, kapaciteta 4 litra, ali obzirom na veoma malu potrošnju, koja ne prelazi 2 lit pri 100 pređenih km, omogućava sasvim zadovoljavajuću autonomiju. Što se tiče točkova, Kymco Visa R je opremljen sa 17“ alu-felnama, koje na sebi imaju 2.5-17 napred i 2.75-17 pozadi tubeles gume. Brzinu motora kontrolišu kočnice, i to napred 220 mm disk kočnica i pozadi 110 mm doboš kočnica. Kako bi nastavio porodični stil KYMCO “ Active “ serije, potpuno nova Visa R 110 sportskog stila koji istovremeno integriše sportski imidž sa lakom upravljivošću u vožnji, savršeno se snalazi u gradskim gužvama gradskih centara. Elegantni štištnik za noge kreira trouglastu zonu predvidjenu da se noge udobno smeste. Kombinacija oblih i oštrih uglova sa prednje strane vozila, daju celom mopedu sportski i agresivni izgled. Sa prednjim žmigavcima izgleda dijamanata u kombinaciji sa agresivnim prednjim farom, tanka linija mopeda daje ovom vozilu moderan izgled za moderno vreme.

Poslednje ažurirano ponedeljak, 14 januar 2019 20:12
  Pogledajte detalje

http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/60108502.jpg

Aglity 16+ 125

Pogledajte specifikacije i galeriju slika za Aglity 16+ 125.

Cena: 2.300, - EUR
 Cena za gotovinsko plaćanje: 2.190, - EUR

Agility 16+ 125

KYMCO Agility 16+ 125 je skuter koji će u potpunosti ispratiti vaš zabavni životni stil. Veliki prednji točak, od 16 inča, podesivi zadnji dvostruki amortizeri i disk kočnice olakšavaju svakodnevnu „borbu“ sa gradskim gužvama, dok ravan pod i široka prednja guma čine za vozača vožnju veoma udobnom. Četvorotaktni motor, radne zapremine 125 ccm, predstavlja "najdugovečniji" KYMCO-v agregat koji se već 20-tak godina ugrađuje u razne modele. Vazduhom hlađen motor, snage skoro 7 kW pri 7500 rpm, predstavlja veoma ekonomično rešenje sa potrošnjom koja ne prelazi 3 lit. na 100 pređenih km. Uz pouzdanu vožnju i praktičan izgled, KYMCO Agility 16+ će savršeno odgovarati vašem životnom stilu. Uz skuter se isporučuje i kofer marke SHAD, zapremine 30 litara u boji skutera, a postoji mogućnost i dodatnog poručivanja vetrobrana (BIONDI, made in Italy).

Poslednje ažurirano sreda, 13 februar 2019 11:24
  Pogledajte detalje

http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/58520506.jpg

Aglity 16+ 200i

Pogledajte specifikacije i galeriju slika za Aglity 16+ 200i.

Cena: 2.730, - EUR
 Cena za gotovinsko plaćanje: 2.590, - EUR

 

Agility 16+ 200i

KYMCO Agility 16+ 200i je skuter koji će u potpunosti ispratiti vaš zabavni životni stil. Veliki prednji točak, od 16 inča, podesivi zadnji dvostruki amortizeri i disk kočnice olakšavaju svakodnevnu „borbu“ sa gradskim gužvama, dok ravan pod i široka prednja guma čine za vozača vožnju veoma udobnom. Četvorotaktni motor, radne zapremine 163 ccm, sa direktnim ubrizgavanjem goriva, kombinuje veoma konkurentne performanse sa sofisticiranim novim tehnologijama kako bi pružio adekvatnu snagu uz istovremeno veoma nisku emisiju. Uz pouzdanu vožnju i praktičan izgled, KYMCO Agility 16+ će savršeno odgovarati vašem životnom stilu. Uz skuter se isporučuje i kofer marke SHAD, zapremine 30 litara u boji skutera, a postoji mogućnost i dodatnog poručivanja vetrobrana (BIONDI, made in Italy).

Poslednje ažurirano ponedeljak, 14 januar 2019 20:53
  Pogledajte detalje

Skuteri "A" klase (200-550 ccm) 

http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/766053ak550_small_tumb.jpg

AK 550

Pogledajte specifikacije i galeriju slika za AK 550.

Cena:  10.290, - EUR
 Cena za gotovinsko plaćanje: 9.790, - EUR


AK550 - PRVI SKUTER „SPORT TOURING" KLASE


Tehnološka perjanica fabrike KYMCO. Dvocilindrični motor visokih performansi sa jedinstvenim i osobenim zvukom. Skoro horizontalno postavljeni cilindri pomažu u spuštanju težišta motora. Sa savršenim balansom težine i performansi, sa 550 ccm, 54 KS i preko 160 km/h stvarne maksimalne brzine, AK550 nudi vrhunske performanse za ovu kategoriju. Elektronsko ubrizgavanje je opremljeno dvostrukim mapiranjem radi prilagođavanja napajanja potrebama vozača i površini puta. CVT kvačilo i prenos su uravnoteženi sa karakteristikama koje isporučuje motor, kako bi dosegnuli nivoe ubrzanja na nivou ove kategorije skutera i nude takođe optimalno upravljanje gasom na malim brzinama. Aluminijumski ram se prilagođava motoru u fiksnom položaju, pomoću viljuške od 41mm, ali takođe i zahvaljujući oscilirajućim ljuljačima kojima upravlja jednim horizontalnim zadnjim amortizerom. Pogon zupčastog kaiša takođe doprinosi optimalnoj raspodeli težine (50/50) i omogućava najniže težište u okviru kategorije. Snaga motora je kombinovana sa vrhunskim Brembo kočionim sistemom, sa radijalnim čeljustima i doprinosi kvalitetu kočenja koji još nije ostvaren u ovom segmentu. Komfor, vrhunska završna obrada, ergonomija, doprinose savršenim ocenama motora. Sedište donosi podesiv naslon za sedenje u dva položaja, i udobnost za prelaženje dugih rastojanja. Vetrobran je takođe podesiv, u dva položaja, kako bi se poboljšala aerodinamičnost i zaštita. Potpuni LED farovi obezbeđuju amplitudu i dubinu osvetljenja, a potpuna LCD instrument tabla, interfejs opremljen tehnologijom „smart" telefona, predstavlja novinu u svetu skutera. „Key less" start sistem i grejači držača – ručica (koji se isporučuju u standardnoj verziji skutera) pružaju užitak koji se može pronaći kod vrlo malog broja skutera i motocikala.
Vozi se sa A kategorijom.
Na raspolaganju je, na vaš zahtev, i verzija koja se može voziti sa „A2" dozvolom.

 

Poslednje ažurirano petak, 04 januar 2019 10:51
  Pogledajte detalje

http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/299459xtown_150x150.jpg

Xtown 300i ABS

Pogledajte specifikacije i galeriju slika za Xtown 300i ABS.

Cena:

4.590,- EUR



 Cena za gotovinsko plaćanje: 4.390, - EUR
Poslednje ažurirano ponedeljak, 17 decembar 2018 21:20
 

Komentari  

Postavljeno: 2012-06-01 08:36 Postavio:Jovan23 0
Stvarno fin motoric.....lepo ide,tih,ne trosi mnogo.....i sto je najvaznije STABILAN!za svaku preporuku
Pogledajte detalje

http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/390814kymco_downtown_350i_2015_5.jpg

New Downtown 350i

Pogledajte specifikacije i galeriju slika za New Downtown 350i.

Cena: 5.700, - EUR
 Cena za gotovinsko plaćanje: 5.390, - EUR

DOWNTOWN 350i ABS

KYMCO Downtown 350i ABS kombinuje stil, funkcionalnost i snažne karakteristike kako bi vam pružio bolju vožnju u gradu ili na dugom putu.

Brzi pogled na KYMCO Downtown 350i ABS naglašava njegov elegantan futuristički stil i vrhunske karakteristike.

 

Poslednje ažurirano ponedeljak, 14 januar 2019 21:27
  Pogledajte detalje

http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/920752S400_14.jpeg

Xciting S 400i ABS

Pogledajte specifikacije i galeriju slika za Xciting S 400i ABS

Cena:                  6.690,- EUR                           
Cena za gotovinsko plaćanje: 6.390,- EUR

 

XCITING 400i S
Vrhunskih performansi, uzbudljiv za upravljanje, izgledom zavodljiv, KYMCO je lansirao novi Xciting 400i S, „sportskog turistu“ najviše klase.
Snažan, okretan, lak i skladan za vožnju, idealno vozilo za životni stil koji nikada neće stati. Igra reči je jednostavna, ali istinita: novi Xciting je uzbudljiv.
Rođen 2005. godine, uvek se izdvaja svojim dizajnom i ističe svoju moć. A sada kada smo stigli do četvrte generacije, te karakteristike dostižu još viši nivo.
Xciting je savršen skuter za one koji su uvek u pokretu, za one koji su odabrali dva točka kao sredstvo za užurbano svakodnevno kretanje, ali i za zabavu i uzbuđenje. To je idealno vozilo za one koji putuju u gradskom saobraćaju, ali i dalje žele uživati ​​u izletima: na semaforu će prolaznicima oduzimati dah, a pružiće i vrhunsko zadovoljstvo na otvorenom putu, koje možete ostvariti laganim dodavanjem gasa.

Tehničke karakteristike ga klasifikuju kao najsnažniji skuter u klasi, dajući mu agilnost i stabilnost, čak i pri velikim brzinama.
Šta više, Kymco Xciting 400i S dizajniran je u skladu sa najnaprednijim savremenim trendovima: dinamičan profil koji se savršeno uklapa s hi-tech linijama prednjeg i zadnjeg dela. Čak su i svetla postavljena ad hoc, kako bi Xciting 400i S bio nepogrešiv: pravi svetlosni efekat spreman da izazove divljenje. Veoma je moderan u pogledu komunikacija, zahvaljujući integrisanom navigacijskom sistemu Kymco Noodoe, koji je dostupan na ovom modelu u svojoj najnovijoj verziji.

Novi motor G5SC, radne zapremine 400 ccm, ima najveću snagu u svojoj klasi: 26,5 kW (36,1 KS), s obrtnim momentom od 38,4 Nm pri 6000 rpm / min. Snaga koju su tehničari kuće Kymco uspeli ukrotiti povećavajući čvrstinu šasije, čini da motor deluje još sigurnije. Ne samo to. Prednje vešanje ima strukturu dvostrukih ploča, što čini Xciting 400i S gotovo poput motocikla, omogućujući apsolutnu preciznost vožnje u svim uslovima, stabilnost u skretanjima, pa i pri najvećim brzinama.
Sve ovo, usklađeno je sa apsolutnom udobnosti, zahvaljujući uvođenju novih standarda za ergonomiju koja pruža maksimalnu udobnost i vozaču i putniku. Zahvaljujući suženom dizajnu prednje strane sedišta, omogućeno je da noge vozača budu u savršenom položaju u toku vožnje, a spuštanje stopala na tlo tokom zaustavljanja nikada nije bilo tako lako i prirodno.

Obezbeđen je i prostor za svakodnevne predmete: u velikom prostoru ispod sedišta sa središnjim otvorom, koji je opremljen električnim otvaranjem i svetlom, moguće je smestiti integralnu kacigu i još neke stvari, dok je prednji prostor za odlaganje dvostruki i opremljen poklopcem sa sistemom protiv krađe. Očito je da USB utičnica ne nedostaje.
Xciting 400i S se prilagođava svakom vozaču zahvaljujući podesivom vetrobranskom staklu na pet visina: to se može obaviti ručno, bez upotrebe alata. Upravljač je takođe vrlo širok, što osigurava bolju preciznost vožnje i optimizira vidljivost instrument table.

Zatim, svetla: predstavljaju estetski potpis Kymco Xcting 400i S. Jedinstvenost i stil, agresivnost i dinamičnost čak i u dizajnu svetlosti. Novi DRL sistem - Dnevna svetlost svetala farova, prvi skuter koji je dobio ECE homologaciju sa ovim sistemom, osigurava vidljivost bolju nego ikad pre, uz prednosti koje takođe podstiču bezbednost. LED zadnje svetlo je nepogrešivo: avangardni dizajn i savršena vidljivost kako tokom noći, tako i na jakom suncu.
Napredna tehnologija za prenos podataka: integrisani Noodoe sistem danas se nalazi i na novom Kymco Xciting S 400. Dizajniran da odgovara vozaču skutera, Noodoe vam omogućava stvaranje komunikacije između pametnih telefona i instrument table, jednostavan i intuitivan, sistem poboljšava bezbednost i pomaže vozaču u svakoj situaciji bez ikakvog odvraćanja pažnje od vožnje. Omogućava vam da prilagodite izgled ekrana prema vašem ukusu i potrebama: pokazivač brzine, kompas, sat i vreme.

Navigacija je standardna sa navigacijom Noodoe, iz udobnosti svog doma preuzmete mape na mobilnom telefonu i isplanirate putovanje. Noodoe će vas brzo i lako odvesti do vašeg odredišta.
Nema hardverskih promena ili mehaničke podrške za GPS: samo instalirajte aplikaciju Noodoe na pametni telefon.
Xciting 400i S već je dostupan za porudžbine na tržištu sa cenom u iznosu od 6.690 eura i sa garancijom od 3 godine.

 

 

Poslednje ažurirano ponedeljak, 14 januar 2019 20:36
  Pogledajte detalje

Video galerija

KYMCO

Microsites

microsites

Motoshows

motoshow
developed by denode.com