Skuteri 50 ccm 

http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/182342VISA_R_04.jpg

Visa R 50

Pogledajte specifikacije i galeriju slika za Visa R 50.

Cena: 1.460, - EUR
 Cena za gotovinsko plaćanje: 1.390, - EUR

VISA R 50

Jednostavnog dizajna, lake konstrukcije i sa udobnim položajem za vozača, Kymco Visa R je praktičan motor koji savršeno zadovoljava sve potrebe i zahteve gradske vožnje. Kymco Visa R je težak samo 95 kg i pokreće ga 4-taktni agregat sa jednim cilindrom radne zapremine 49 ccm, hlađen vazduhom. Opremljen je specifičnim 4-stepenim, poluautomatskim prenosom, koji je još 60’ godina ugrađivala Honda u svoj čuveni model CUB. Obzirom da je tada, KYMCO već bio OEM proizvođač za Hondu, jasno je da je ova tehnologija do danas razvijena do vrhunca. Motor ima relativno mali rezervoar, kapaciteta 4 litra, ali obzirom na veoma malu potrošnju, koja ne prelazi 2 lit pri 100 pređenih km, omogućava sasvim zadovoljavajuću autonomiju. Što se tiče točkova, Kymco Visa R je opremljen sa 17“ felnama sa žbicama, koje na sebi imaju 2.5-17 napred i 2.75-17 pozadi tubeles gume. Brzinu motora kontrolišu kočnice, i to napred 220 mm disk kočnica i pozadi 110 mm doboš kočnica. Kako bi nastavio porodični stil KYMCO “ Active “ serije, potpuno nova Visa R 50 sportskog stila koji istovremeno integriše sportski imidž sa lakom upravljivošću u vožnji, savršeno se snalazi u gradskim gužvama gradskih centara. Elegantni štištnik za noge kreira trouglastu zonu predvidjenu da se noge udobno smeste. Kombinacija oblih i oštrih uglova sa prednje strane vozila, daju celom mopedu sportski i agresivni izgled. Sa prednjim žmigavcima izgleda dijamanata u kombinaciji sa agresivnim prednjim farom, tanka linija mopeda daje ovom vozilu moderan izgled za moderno vreme.

 

Poslednje ažurirano ponedeljak, 14 januar 2019 20:17
 

Komentari  

Postavljeno: 2012-10-28 15:03 Postavio:Bane +5
Poštovani, da li je za kretanje motocikla iz mesta potrebno koristiti kvačilo (kao nekada kod APN4 ) ili je ono automatsko? Hvala unapred.Pozdrav!
Postavljeno: 2011-07-23 17:55 Postavio:Cvija +4
Manjač je manualni-poluautomatski, biraš brzine ali bez kvačila.Probao sam Orionov model identičan Kymco visa-i,i generalno sam zadovoljan,lepo radi,brzine se menjaju tečno i makano....kod 4T 50ccm je po meni bitan menjač,kakav-takav,s tim što od Kymca očekujem bar malo više snage i bolji kvalitet.Ovo je u principu Hondino rešenje staro 30-tak godina i pokazalo se kao postojano,jer se ovaj tip mopeda vozi pretežno u Azijsko-Pacifičkoj regiji,gde on često služi kao TAXI.
Postavljeno: 2011-05-16 08:51 Postavio:Šone -53
Koliko sam mogao da skapiram sa slika, ovaj skuter ima klasičan menjač, a u specifikacijama piše CVT. Ako ima klasičan menjač, molio bih da napišete koliko brzina ima ?
Pogledajte detalje

http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/45652101.jpg

Agility 50 4T

Pogledajte specifikacije i galeriju slika za Agility 50 4T.

Cena: 1.499,- EUR
 Cena za gotovinsko plaćanje: 1.440,- EUR

AGILITY 50

Kada se pojavio 2005. godine, za Kymco Agility je mnogima prvi utisak bio kako je nezanimljiv, spor, suviše jednostavan. Kada su posle par godina vozači upitani za mišljenje o njihovom skuteru, uglavnom bi izgovorili, VAU – Kymco Agility je najbolji skuter ikada napravljen, prešli smo nekoliko desetina hiljada km, godinama menjali samo ulje, filter, svećicu ... bez BILO KAKVIH problema, veoma lak i jednostavan za vožnju.

Da, to je KYMCO Agility 50 - veoma kvalitetno izrađen skuter, u klasi jednostavnijih mopeda, koji do danas praktično nije dobio konkurenta u svojoj klasi.  Sa elegantnim, tihim 4-taktnim agregatom, zapremine 49 ccm, prednjom disk kočnicom, veoma udobnim specifičnim sedištem (iz dva dela) i kratkim međuosovinskim rastojanjem, Agility 50 je proizveden da zadovolji svačiji vozački ukus. Mala potrošnja koja ne prelazi 2 – 2,5 lit na 100 km gradske vožnje, uz veoma niske troškove održavanje, opredelilo je mnoge profesionalce da Agility 50 bude njihovo prevozno sredstvo za kurirske poslove, poslove dostave hrane i sl. Interesantno rešeno sedište, koje omogućava da se sedište suvozača, jednostavnim podizanjem pretvara u naslon za vozača. Agility 50 je kompaktan, okretan gradski skuter sa dosta prostora ispod sedišta, sa ravnom platformom na koju se može smestiti još tereta, predstavlja odličan dodatak bilo čijoj garaži.

Poslednje ažurirano ponedeljak, 14 januar 2019 20:11
  Pogledajte detalje

http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/343633agillity_carry_gr_01.jpg

Agility Carry 50 4T

Pogledajte specifikacije i galeriju slika za Agility Carry 50 4T.

Cena: 1.790, - EUR
 Cena za gotovinsko plaćanje: 1.690, - EUR

AGILITY CARRY

KYMCO Agility Carry je savršen skuter za isporuku, svima kojima je potrebno efikasno, pristupačno i raznovrsno transportno rešenje. Izgrađen za dostavu Agility Carry je opremljen sa dva transportna stalka, napred i pozadi, koji se mogu pohvaliti superiornim kapacitetom od 30kg na zadnjem delu i 15kg na prednjoj strani. Opciona kutija od 85 lit je dostupna za zadnji nosač, dok se uz skuter isporučuju dve prednje torbe. Skladištenje ispod sedišta je zgodan dodatak nad konkurencijom, pružajući dodatne mogućnosti za skladištenje. Pokreće ga provereni, sada već čuveni KYMCO 4-taktni jednocilindrični agregat od 50 ccm,  sa kontinuiranim varijabilnim prenosom koji je ekonomičan za rad uz niske troškove servisa. Agility Carry ima impresivnu mešavinu savremeno razvijenog vozila u kombinaciji sa praktičnim transportnim rešenjima, daleko superiornijim od bilo kog rivalskog skutera. Postoji mogućnost dodatnog poručivanja vetrobrana (BIONDI, made in Italy), termo-prekrivača i zaštitnog odela za vašeg vozača.

Poslednje ažurirano ponedeljak, 14 januar 2019 21:17
  Pogledajte detalje

http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/975363super8_50_2t.jpg

Super 8 50 2T

Pogledajte specifikacije i galeriju slika za Super 8 50 2T.

Cena:

1.990,- EUR

AKCIJA: 1.840,- EUR
Poslednje ažurirano sreda, 08 februar 2017 11:45
 

Komentari  

Postavljeno: 2012-06-22 11:34 Postavio:gabriell123 +1
super 8 50 2T su super ja sam sa svojim bio i na zemlji i na zidu i jos mu se nista nije pokvarilo a presao je 6500km
Postavljeno: 2011-08-16 10:23 Postavio:Nikola Super 8 0
Kupio sam juce kymco super 8 i treba da mi stigne za koji dan nego imam pitanje da li je ovaj kymco na ciscenju lagera 2011. godiste ? Hvala :)
Postavljeno: 2011-06-04 13:29 Postavio:Dzontra Wolta +4
Kupio sam super 8 50cc 2T 2009 i vozio ga po BG-u oko godinu ipo (od 0 do oko 5000 km), pa presao na 125cc.
Mene je super sluzio, bez kvarova. Super prednja kocnica, odlicni farovi, dovoljno mesta za dvoje i posebne nozice za suvozaca, veliki tockovi, pali "na pola kjuca" svaki put. Potrosnja u umerenoj voznji 3-3,5 , sa dvoje i ako ga forsiras trosi i do 5.
Lose fabricke gume,vrlo lako proklizaju na vlaznom i na boji od pesackog, stim sto nisam padao. Prednja je pocela malo da cvili pri kocenju posle oko 1500km, nista strasno. Trne guza posle 40ak min voznje. Do skidanja blokade nece preko 45-50 km/h (smaranje), posle ide do 80 na pravcu kad sam sam. Prilicno lako ubrzava do 60-70. Pokazivac goriva laze, pokazuje da je skroz prazan i sa skoro 1L goriva u rezervoaru(od 6 koliko staje), i lampica za 2t ulje se palila ranije, ali ni jedno ni drugo nije neka mana (bolje nego da se pale prekasno). Ko ne moze da priusti apriliju, piaggio i slicno - PREPORUCUJEM super 8 Pozdrav
Postavljeno: 2010-12-05 18:54 Postavio:Dejan +2
Lep ali skup!!!!!
Postavljeno: 2010-09-17 11:39 Postavio:zoran +3
Za onog ko kaze da je KYMCO kineska marka, neka malo poseti sajt www.kymco.com
I jos nesto. Od kineskih brandova prisutnih kod nas, samo je KEEWAY bas proizvodjac. PEDA se naprimer pravi u razlicitim fabrikama (koliko znam jedna je YAMASAKI), SPRINT dolazi iz 5-6 razlicitih fabrika.
Nemojte zato mesati SYM i KYMCO sa kineskim motorima. Ovo su ogromne fabrike, INSTITUCIJE u svetu skutera. Koliko znam KYMCO radi agregate i za BMW, Kawasaki, Artic Cat, Malaguti itd...
Postavljeno: 2010-09-14 19:05 Postavio:Vujadin -3
ja misli da je kymco kineska markaCitat:
Svala vam na ovim savetima i ja sam mislio da kupim kymco Agility sport 50 4T
Postavljeno: 2010-08-22 09:47 Postavio:xxxxxxx 0
Pa onda ja sam mislio da kupim kymco ali neznam neverujem kad sam owo procitao ali ko proizvdi marku kymco znate li!!!!
Postavljeno: 2010-07-03 19:49 Postavio:mirko šerbula -1
otišle radilica i karike kad zamene videćemo šta se dešava!
Postavljeno: 2010-07-02 20:55 Postavio:Goran P +1
Verujem da si razočaran, verovatno bi se svako od nas tako osećao. Ali morao sam ti napisati da sam upravo imao Aerox koji je više bio kod majstora nego na putu. Nikad više.
Vozio sam Super 9 dve godine i nikad ništa, kao metak. Koliko znam, isti je motor i kod Super 8. Pratio sam malo strane forume jer planiram uzeti 125ccm, dilema je jedino Grand Dink 125 ili Downtown. Razlika u ceni je ozbilja, i zato će verovatno biti Grand Dink.
Postavljeno: 2010-07-02 20:31 Postavio:mirko šerbula -6
I još nešto yamaha aerox sve su iste, gilera runner sve su iste tu nema "koji maler"........ sve su dobre, rade ko sat jooooj koji sam glupan ispao..... :(
Pogledajte detalje

http://www.kymco.rs/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/51908405.jpg

Aglity 16+ 50 2T

Pogledajte specifikacije i galeriju slika za Aglity 16+ 50 2T.

Cena: 2.099, - EUR
 Cena za gotovinsko plaćanje: 1.990, - EUR
Poslednje ažurirano ponedeljak, 17 decembar 2018 10:20
  Pogledajte detalje

Video galerija

KYMCO

Microsites

microsites

Motoshows

motoshow
developed by denode.com