• Pon - Pet 09.00 - 17.00 | Subota 09.00-12.00
  • Novosadski put 150, 21107 Novi Sad - Veternik, Srbija
  • +381 (0)21 645-37-22

GARANTNI USLOVI

KYMCO vam garantuje za sve delove, osim za delove koji su posebno navedeni u odeljku „šta nije pokriveno garancijom“ (videćete u nastavku). KYMCO garancija pokriva svaku opravku, ili zamenu delova neophodnu da se isprave nedostaci. Svi naši ovlašćeni servisi su obučeni da pruže najbolji servis i uslugu za Vaše vozilo.

Šta vi morate učiniti … Morate ispravno koristiti i voditi računa o vozilu kao što je navedeno u garantnoj knjizi. Morate poštovani navedene periodične servise. Periodični servisi su deo obaveznog održavanja i ne mogu se odlagati. Kašnjenje na periodični servis prouzrokuje gubitak garancije. Vodite računa da uvek koristite zaštitnu odeću kada koristite vozilo. Pre svake upotrebe vozila, prekontrolišite kočioni sistem, nivo tečnosti, ulja i slično. U slučaju kvara, kupac je dužan da vozilo doveze u najbliži KYMCO ovlašćeni servis. Uvoznik, odnosno serviser, nisu dužni i nisu u obavezi da vozilo preuzmu ili servisiraju na terenu. U slučaju takve intervencije, servis posebno naplaćuje izlazak na teren, odnosno prevoz vozila, bez obzira da li je vozilo u garantnom ili vangarantnom roku. Ponovo napominjemo – servis može (uz nadoknadu), ali nema obavezu izlaska na teren.

Šta vaš ovlašćeni KYMCO servis mora učiniti… Opravka u garanciji mora biti bez ikakvog naplaćivanja rezervnog dela i rada. Svi delovi koji su neophodni za zamenu će biti zamenjeni novim delovima. Ovlašćeni servis i ovlašćeni diler će vam dati sve neophodne instrukcije za bezbedno i ispravno upravljanje vozilom, i ponuditi vam Zakonom propisanu bezbednosnu opremu. O zahtevu za garanciju, ovlašćeni servis obaveštava uvoznika, a uvoznik dokumentaciju prosleđuje proizvođaču. Proizvođač je taj koji odlučuje o uslovima garancije i propisuje iste.

Koliko je duga garancija… Garancija je na snazi 25 meseci ili drugačije ukoliko je u nastavku drugačije navedeno, odnosno maksimalno 20.000 km ili 25 meseci (u zavisnosti koji se uslov prvi ispuni) u slučaju da se vozilo koristi u profesionalne svrhe – dostave i rentiranja. Garantni period počinje da važi od momenta kupovine prvog vlasnika vozila. Za skutere (ne i ATV vozila) koja imaju više od 200ccm, važi produžena garancija od 25+11 meseci, odnosno ukupno 36 meseci.

 

Šta nije pokriveno garancijom

 

  • Svi kvarovi koji su nastali nakon propuštanja obavljanja redovnog servisa u propisanom servisnom intervalu. Svi obavljeni servisi moraju biti evidentirani u garantnoj knjizi, koju kupca dobija zajedno sa vozilom, i ona mora biti prezentovana prilikom svakog garantnog zahteva od strane kupca – vlasnika vozila.
  • Svi kvarovi koji su nastali nakon servisiranja i opravljanja vozila u servisu koji nije ovlašćen od strane KYMCO. Spisak ovlašćenih servisa možete pronaći u nastavku teksta.
  • Svi kvarovi koji su nastali kao posledica vožnje u teškim uslovima, poput vožnje na trkama, ili u uslovima koji nisu generalno predviđeni za vožnju ove vrste vozila, kao i posledica ne pridržavanja propisanih KYMCO ograničenja, poput maksimalne nosivosti i slično, ili vožnje u nenormalnim uslovima.
  • Svi kvarovi koji su nastali kao posledica korišćenja ne-originalnih delova, ili korišćenja ne-propisanih ulja, maziva, goriva od strane KYMCO. Za 2-taktne motore, kupac – vlasnik vozila je dužan da prezentuje račune od korišćenog ulja za 2-taktne motore, a propisano ulje se može kupiti kod svakog ovlašćenog dilera ili servisera. Takođe, propisano ulje se može poručiti i „online“ na sajtu www.motocentar.shop
  • Svi kvarovi koji su nastali kao posledica ne-adekvatnog transportovanja ili skladištenja vozila
  • Svi kvarovi koji su nastali kao posledica modifikovanja originalnog vozila. Za svaku modifikaciju, neophodna je pismena saglasnost uvoznika.
  • Sve eventualne štete koje su nastale kao posledica protoka vremena (menjanje bojenih površina, metalnih površina i slično). Plastični delovi ne podležu garanciji.
  • Garancija ne pokriva delove koji se menjaju na periodičnim servisima. Nakon pređenih 2.000km ili 60 dana od datuma kupovine vozila, KYMCO ne pokriva neispravnost na delovima kao što su svećice, vazdušni filteri, kočione pločice i pakne, kvačila, rolnice, sijalice, osigurači, gumeni delovi, gume i ventili, ulja i sajle, BATERIJE (AKUMULATORI). Ukoliko se vozilo ne koristi duže od 10 dana, BATERIJU je neophodno odkačiti sa sistema – instrukciju će vam dati svaki KYMCO ovlašćeni serviser ili diler, ili prikačiti na uređaj za održavanje baterije. Uređaj se može poručiti od uvoznika.
  • Sve štete nastale usled više sile, vremenskih nepogoda, poplava, požara, krađe i slično.
  • Nepredvidljivi i dodatni troškovi nastali kao posledica kvarova, u vidu troškova advokata, transporta, hotela, kao i troškova nastalih tokom opravke vozila u vidu izgubljenog vremena, rentiranja drugog vozila, gubitka posla.
  • Specifične pojave, koje ne utiču na performanse i upotrebljivost vozila, kao što su buke iz motora, vibracije i slično.
  • Troškove delova i rada, na propisanim redovnim servisima.
  • Garancija ne važi u slučaju gubitka garantne-servisne knjižice, koja se ne može zameniti drugom knjižicom.

NAPOMENA:

SVI SERVISI VAN INTERVENCIJA U GARANCIJI SE NAPLAĆUJU PO VAŽEĆEM CENOVNIKU. REDOVNI SERVISI, ZAMENE ULJA, SVEĆICA, PLOČICA, KAIŠEVA ITD. SE NAPLAĆUJU

DA BI VAŽILA GARANCIJA, SVI SERVISI SE MORAJU OBAVITI ISKLJUČIVO U OVLAŠĆENIM KYMCO SERVISIMA.

SERVISNI INTERVALI

Za mopede radne zapremine do 50ccm…

Prvi servis se radi u periodu do 500 pređenih km, dok se svaki naredni servis radi u servisnom intervalu od maksimalno pređenih 2.000 km. Svako kašnjenje na predviđeni servis prouzrokuje gubitak garancije.

Za skutere i motocikle radne zapremine preko 50ccm, a do 200ccm…

Prvi servis se radi u periodu od 500-1000 pređenih km, dok se svaki naredni servis radi u servisnom intervalu od maksimalno pređenih 2.000 km. Svako kašnjenje na predviđeni servis prouzrokuje gubitak garancije.

Za skutere i motocikle radne zapremine preko 200ccm… 

Prvi servis se radi u periodu od 500-1000 pređenih km, dok se svaki naredni servis radi u servisnom intervalu od maksimalno pređenih 5.000 km. Svako kašnjenje na predviđeni servis prouzrokuje gubitak garancije

 

Tabele sa servisnim intervalima i predviđenim radnim operacijama na svakom servisu se nalaze u garantnim knjižicama koje svaki vlasnih vozila dobija prilikom kupovine novog vozila.

SERVISNA MREŽA

Da li si spreman da pružiš svom motoru servis kakav zaslužuje? Zakaži redovno održavanje ili popravku ovde. Naša široka servisna mreža može rešiti tvoje probleme brzo i na kvalitetan način. Mi znamo da je frustrirajuće biti bez funkcionalnog motora dok je na servisu. Zato se širom naših servisa trudimo da obezbedimo vrhunsku uslugu i kvalitet – i što je najvažnije u kratkom roku!

SPISAK OVLAŠĆENIH SERVISA

 

MESTO NAZIV ADRESA TELEFON
Beograd FRENKY MOTORS Lazarevački drum 17 064/1233-531
Niš Moto Vespa Knjaževačka 49A 063/7756-721
Čačak Tomos-Husqvarna Vojvode Stepe 167 032/334-042
Novi Sad Kymco Shop  Novosadski put 150 021/6455-349
Obrenovac Frenky Motors Valjevski put 49E 063/481-142
Pančevo Moto promet Lava Tolstoja 11 063/1157-092
Petrovac na Mlavi Moto servis Peđa Petra Dobrnjca 2A 012/327-075
Senta Moto Shop Svetozara Miletića 13 024/817-88
Servis i održavanje Kymco

ZAMENA ULJA

Zamena ulja motora sa posebnim osvrtom na vrstu ulja, konstrukciju same mašine i način vožnje.

SERVIS KOČNICA

Ispravne kočnice obezbediće nesputanu vožnju vašeg motora, a što je još važnije vašu bezbednost. 

ZAMENA FILTERA

Filterima se uklanjaju štetni sastojci iz tečnosti i vazduha kod motora i na taj način se produžava radni vek motora.

NABAVKA DELOVA

Široka servisna mreža obezbeđuje mogućnost lake i brze nabavke originalnih delova.

MOTO ELEKTRONIKA

Uz profesionalne majstore iz naše servisne mreže svi problemi sa elektronikom lako će se ukloniti ili rešiti. 

SERVIS TOČKOVA I GUMA

Izbalansirani točkovi i odgovarajuće gume značajno će doprineti udobnijoj ali i sigurnijoj vožnji na vašem motoru. 

ZAKAŽI SERVIS

    Ime i prezime

    E-mail

    Telefon

    Brend/Model

    Ostale informacije

    Vreme servisa

    Popunjavanjem ove forme zakazujete servis u Kymco Shop doo u Novom Sadu i bićete kontaktirani od strane servisera.
    RADNO VREME
    Nedelja zatvoreno
    Ponedeljak 9:00 - 16.00
    Utorak 9:00 - 16.00
    Sreda 9:00 - 16.00
    Četvrtak 9:00 - 16.00
    Petak 9:00 - 16.00
    Subota 9:00 - 12.00
    Da li imaš pitanje? Pozovi još danas!
    +381 (0)21 630-23-20